
Lublin 07.11.2025, g. 18:00
od 107.08 pln
„Księżniczka Czardasza”
Najlepsza i najpopularniejsza operetka Emmericha Kálmána i jedna z najczęściej wystawianych na światowych scenach muzycznych, w której przebój goni przebój, a barwne frazy muzyczne przeplatają się z dynamicznymi układami baletowymi. Któż nie zanuci pochodzących z niej przebojowych melodii? W spektaklu udział bierze 100 wykonawców (soliści, chór, balet, orkiestra).
Książę Edwin von Lippert Weylersheim zaręcza się z gwiazdą variétés Orpheum Sylvą, chociaż ta planuje wyjazd na podbój Ameryki. Oczywiście rodzina nie godzi się na małżeństwo, tym bardziej, że Edwin jest zaręczony z kuzynką Stasi. Pojawiają się też birbanci Boni i Feri. Ten pierwszy pokazuje Sylvie zawiadomienie o oficjalnych zaręczynach Edwina z hrabianką Stasi. Gwiazda czuje się zawiedziona i oszukana. Boni pociesza ją, że takich Edwinów czekają tuziny, więc pora jechać po oklaski i po karierę. Przed tym jednak Sylva pojawia się incognito jako żona... Boniego na balu w pałacu księstwa Lippert Weylersheim w Wiedniu i zdobywa serca niedoszłych teściów... Wydarzenia zdają się przybierać sensacyjny obrót, a wszystko po to, aby w finale mogło zabrzmieć wspólne - Kochaj mnie!
Realizatorzy:
Reżyseria: Artur Hofman
Muzyka i libretto: Emmerich Kálmán, Leo Stein, Bela Jenbach
Przekład libretta: Jerzy Jurandot
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Przemysław Fiugajski / Vincent Kozlovsky / Ruben Silva
Scenografia: Ireneusz Salwa
Choreografia: Grzegorz Kawalec
Asystent reżysera: Jarosław Cisowski
Asystent choreografa: Anna Adamczyk
Najlepsza i najpopularniejsza operetka Emmericha Kálmána i jedna z najczęściej wystawianych na światowych scenach muzycznych, w której przebój goni przebój, a barwne frazy muzyczne przeplatają się z dynamicznymi układami baletowymi. Któż nie zanuci pochodzących z niej przebojowych melodii? W spektaklu udział bierze 100 wykonawców (soliści, chór, balet, orkiestra).
Książę Edwin von Lippert Weylersheim zaręcza się z gwiazdą variétés Orpheum Sylvą, chociaż ta planuje wyjazd na podbój Ameryki. Oczywiście rodzina nie godzi się na małżeństwo, tym bardziej, że Edwin jest zaręczony z kuzynką Stasi. Pojawiają się też birbanci Boni i Feri. Ten pierwszy pokazuje Sylvie zawiadomienie o oficjalnych zaręczynach Edwina z hrabianką Stasi. Gwiazda czuje się zawiedziona i oszukana. Boni pociesza ją, że takich Edwinów czekają tuziny, więc pora jechać po oklaski i po karierę. Przed tym jednak Sylva pojawia się incognito jako żona... Boniego na balu w pałacu księstwa Lippert Weylersheim w Wiedniu i zdobywa serca niedoszłych teściów... Wydarzenia zdają się przybierać sensacyjny obrót, a wszystko po to, aby w finale mogło zabrzmieć wspólne - Kochaj mnie!
Realizatorzy:
Reżyseria: Artur Hofman
Muzyka i libretto: Emmerich Kálmán, Leo Stein, Bela Jenbach
Przekład libretta: Jerzy Jurandot
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Przemysław Fiugajski / Vincent Kozlovsky / Ruben Silva
Scenografia: Ireneusz Salwa
Choreografia: Grzegorz Kawalec
Asystent reżysera: Jarosław Cisowski
Asystent choreografa: Anna Adamczyk

Lublin 08.11.2025, g. 18:00
od 107.08 pln
„Księżniczka Czardasza”
Najlepsza i najpopularniejsza operetka Emmericha Kálmána i jedna z najczęściej wystawianych na światowych scenach muzycznych, w której przebój goni przebój, a barwne frazy muzyczne przeplatają się z dynamicznymi układami baletowymi. Któż nie zanuci pochodzących z niej przebojowych melodii? W spektaklu udział bierze 100 wykonawców (soliści, chór, balet, orkiestra).
Książę Edwin von Lippert Weylersheim zaręcza się z gwiazdą variétés Orpheum Sylvą, chociaż ta planuje wyjazd na podbój Ameryki. Oczywiście rodzina nie godzi się na małżeństwo, tym bardziej, że Edwin jest zaręczony z kuzynką Stasi. Pojawiają się też birbanci Boni i Feri. Ten pierwszy pokazuje Sylvie zawiadomienie o oficjalnych zaręczynach Edwina z hrabianką Stasi. Gwiazda czuje się zawiedziona i oszukana. Boni pociesza ją, że takich Edwinów czekają tuziny, więc pora jechać po oklaski i po karierę. Przed tym jednak Sylva pojawia się incognito jako żona... Boniego na balu w pałacu księstwa Lippert Weylersheim w Wiedniu i zdobywa serca niedoszłych teściów... Wydarzenia zdają się przybierać sensacyjny obrót, a wszystko po to, aby w finale mogło zabrzmieć wspólne - Kochaj mnie!
Realizatorzy:
Reżyseria: Artur Hofman
Muzyka i libretto: Emmerich Kálmán, Leo Stein, Bela Jenbach
Przekład libretta: Jerzy Jurandot
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Przemysław Fiugajski / Vincent Kozlovsky / Ruben Silva
Scenografia: Ireneusz Salwa
Choreografia: Grzegorz Kawalec
Asystent reżysera: Jarosław Cisowski
Asystent choreografa: Anna Adamczyk
Najlepsza i najpopularniejsza operetka Emmericha Kálmána i jedna z najczęściej wystawianych na światowych scenach muzycznych, w której przebój goni przebój, a barwne frazy muzyczne przeplatają się z dynamicznymi układami baletowymi. Któż nie zanuci pochodzących z niej przebojowych melodii? W spektaklu udział bierze 100 wykonawców (soliści, chór, balet, orkiestra).
Książę Edwin von Lippert Weylersheim zaręcza się z gwiazdą variétés Orpheum Sylvą, chociaż ta planuje wyjazd na podbój Ameryki. Oczywiście rodzina nie godzi się na małżeństwo, tym bardziej, że Edwin jest zaręczony z kuzynką Stasi. Pojawiają się też birbanci Boni i Feri. Ten pierwszy pokazuje Sylvie zawiadomienie o oficjalnych zaręczynach Edwina z hrabianką Stasi. Gwiazda czuje się zawiedziona i oszukana. Boni pociesza ją, że takich Edwinów czekają tuziny, więc pora jechać po oklaski i po karierę. Przed tym jednak Sylva pojawia się incognito jako żona... Boniego na balu w pałacu księstwa Lippert Weylersheim w Wiedniu i zdobywa serca niedoszłych teściów... Wydarzenia zdają się przybierać sensacyjny obrót, a wszystko po to, aby w finale mogło zabrzmieć wspólne - Kochaj mnie!
Realizatorzy:
Reżyseria: Artur Hofman
Muzyka i libretto: Emmerich Kálmán, Leo Stein, Bela Jenbach
Przekład libretta: Jerzy Jurandot
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Przemysław Fiugajski / Vincent Kozlovsky / Ruben Silva
Scenografia: Ireneusz Salwa
Choreografia: Grzegorz Kawalec
Asystent reżysera: Jarosław Cisowski
Asystent choreografa: Anna Adamczyk

Lublin 09.11.2025, g. 17:00
od 107.08 pln
„Księżniczka Czardasza”
Najlepsza i najpopularniejsza operetka Emmericha Kálmána i jedna z najczęściej wystawianych na światowych scenach muzycznych, w której przebój goni przebój, a barwne frazy muzyczne przeplatają się z dynamicznymi układami baletowymi. Któż nie zanuci pochodzących z niej przebojowych melodii? W spektaklu udział bierze 100 wykonawców (soliści, chór, balet, orkiestra).
Książę Edwin von Lippert Weylersheim zaręcza się z gwiazdą variétés Orpheum Sylvą, chociaż ta planuje wyjazd na podbój Ameryki. Oczywiście rodzina nie godzi się na małżeństwo, tym bardziej, że Edwin jest zaręczony z kuzynką Stasi. Pojawiają się też birbanci Boni i Feri. Ten pierwszy pokazuje Sylvie zawiadomienie o oficjalnych zaręczynach Edwina z hrabianką Stasi. Gwiazda czuje się zawiedziona i oszukana. Boni pociesza ją, że takich Edwinów czekają tuziny, więc pora jechać po oklaski i po karierę. Przed tym jednak Sylva pojawia się incognito jako żona... Boniego na balu w pałacu księstwa Lippert Weylersheim w Wiedniu i zdobywa serca niedoszłych teściów... Wydarzenia zdają się przybierać sensacyjny obrót, a wszystko po to, aby w finale mogło zabrzmieć wspólne - Kochaj mnie!
Realizatorzy:
Reżyseria: Artur Hofman
Muzyka i libretto: Emmerich Kálmán, Leo Stein, Bela Jenbach
Przekład libretta: Jerzy Jurandot
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Przemysław Fiugajski / Vincent Kozlovsky / Ruben Silva
Scenografia: Ireneusz Salwa
Choreografia: Grzegorz Kawalec
Asystent reżysera: Jarosław Cisowski
Asystent choreografa: Anna Adamczyk
Najlepsza i najpopularniejsza operetka Emmericha Kálmána i jedna z najczęściej wystawianych na światowych scenach muzycznych, w której przebój goni przebój, a barwne frazy muzyczne przeplatają się z dynamicznymi układami baletowymi. Któż nie zanuci pochodzących z niej przebojowych melodii? W spektaklu udział bierze 100 wykonawców (soliści, chór, balet, orkiestra).
Książę Edwin von Lippert Weylersheim zaręcza się z gwiazdą variétés Orpheum Sylvą, chociaż ta planuje wyjazd na podbój Ameryki. Oczywiście rodzina nie godzi się na małżeństwo, tym bardziej, że Edwin jest zaręczony z kuzynką Stasi. Pojawiają się też birbanci Boni i Feri. Ten pierwszy pokazuje Sylvie zawiadomienie o oficjalnych zaręczynach Edwina z hrabianką Stasi. Gwiazda czuje się zawiedziona i oszukana. Boni pociesza ją, że takich Edwinów czekają tuziny, więc pora jechać po oklaski i po karierę. Przed tym jednak Sylva pojawia się incognito jako żona... Boniego na balu w pałacu księstwa Lippert Weylersheim w Wiedniu i zdobywa serca niedoszłych teściów... Wydarzenia zdają się przybierać sensacyjny obrót, a wszystko po to, aby w finale mogło zabrzmieć wspólne - Kochaj mnie!
Realizatorzy:
Reżyseria: Artur Hofman
Muzyka i libretto: Emmerich Kálmán, Leo Stein, Bela Jenbach
Przekład libretta: Jerzy Jurandot
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Przemysław Fiugajski / Vincent Kozlovsky / Ruben Silva
Scenografia: Ireneusz Salwa
Choreografia: Grzegorz Kawalec
Asystent reżysera: Jarosław Cisowski
Asystent choreografa: Anna Adamczyk

Lublin 12.11.2025, g. 09:00
od 50.99 pln
KRÓLEWNA ŚNIEŻKA
BAJKA BALETOWA DLA DZIECI
Królewna Śnieżka to jedna z najpiękniejszych i najbardziej znanych bajek. Jej baletowa wersja skomponowana (na podstawie libretta Witolda Borkowskiego i Stanisława Piotrkowskiego) przez Bogdana Pawłowskiego w 1970 r. przyniosła autorowi ogromną popularność i nie słabnącą sympatię młodych widzów, których kilka pokoleń przeżywało taneczne przygody bohaterów. Losy dobrej i pięknej, lecz niestety znienawidzonej przez złą macochę Śnieżki oraz siedmiu wesołych krasnali dostarczają dzieciom niezapomnianych emocji.
Choreografia, reżyseria i inscenizacja jest dziełem Violetty Suskiej, a piękną i barwną scenografię oraz bajkowe kostiumy zaprojektowała Anna Bobrowska-Ekiert.
BAJKA BALETOWA DLA DZIECI
Królewna Śnieżka to jedna z najpiękniejszych i najbardziej znanych bajek. Jej baletowa wersja skomponowana (na podstawie libretta Witolda Borkowskiego i Stanisława Piotrkowskiego) przez Bogdana Pawłowskiego w 1970 r. przyniosła autorowi ogromną popularność i nie słabnącą sympatię młodych widzów, których kilka pokoleń przeżywało taneczne przygody bohaterów. Losy dobrej i pięknej, lecz niestety znienawidzonej przez złą macochę Śnieżki oraz siedmiu wesołych krasnali dostarczają dzieciom niezapomnianych emocji.
Choreografia, reżyseria i inscenizacja jest dziełem Violetty Suskiej, a piękną i barwną scenografię oraz bajkowe kostiumy zaprojektowała Anna Bobrowska-Ekiert.

Lublin 12.11.2025, g. 12:00
od 50.99 pln
KRÓLEWNA ŚNIEŻKA
BAJKA BALETOWA DLA DZIECI
Królewna Śnieżka to jedna z najpiękniejszych i najbardziej znanych bajek. Jej baletowa wersja skomponowana (na podstawie libretta Witolda Borkowskiego i Stanisława Piotrkowskiego) przez Bogdana Pawłowskiego w 1970 r. przyniosła autorowi ogromną popularność i nie słabnącą sympatię młodych widzów, których kilka pokoleń przeżywało taneczne przygody bohaterów. Losy dobrej i pięknej, lecz niestety znienawidzonej przez złą macochę Śnieżki oraz siedmiu wesołych krasnali dostarczają dzieciom niezapomnianych emocji.
Choreografia, reżyseria i inscenizacja jest dziełem Violetty Suskiej, a piękną i barwną scenografię oraz bajkowe kostiumy zaprojektowała Anna Bobrowska-Ekiert.
BAJKA BALETOWA DLA DZIECI
Królewna Śnieżka to jedna z najpiękniejszych i najbardziej znanych bajek. Jej baletowa wersja skomponowana (na podstawie libretta Witolda Borkowskiego i Stanisława Piotrkowskiego) przez Bogdana Pawłowskiego w 1970 r. przyniosła autorowi ogromną popularność i nie słabnącą sympatię młodych widzów, których kilka pokoleń przeżywało taneczne przygody bohaterów. Losy dobrej i pięknej, lecz niestety znienawidzonej przez złą macochę Śnieżki oraz siedmiu wesołych krasnali dostarczają dzieciom niezapomnianych emocji.
Choreografia, reżyseria i inscenizacja jest dziełem Violetty Suskiej, a piękną i barwną scenografię oraz bajkowe kostiumy zaprojektowała Anna Bobrowska-Ekiert.

Lublin 15.11.2025, g. 18:00
od 107.08 pln
„Phantom”
"Phantom" Maury Yestona to jeden z najpopularniejszych i najpiękniejszych tytułów musicalowych w historii literatury muzycznej.
Fabuła musicalu jest osnuta na kanwie powieści Gastona Leroux Upiór w operze z 1911 roku i koncentruje się na losach młodej sopranistki Christine Daae, która staje się obsesją tajemniczego zdeformowanego geniusza muzycznego znanego jako Upiór Opery. Jest to niezwykle atrakcyjny motyw, z którego czerpie garściami nie tylko sceniczna sztuka muzyczna, ale również popkultura. Uniwersalność, a do tego klimat narracji sprawiają, że spektakl staje się interesujący zarówno dla młodych, jak i starszych widzów. Specyfika tego utworu, w odróżnieniu od Webberowskiej – najbardziej opatrzonej – wersji polega na przeniesieniu ciężaru gatunkowego warstwy muzycznej w stronę opery, co jednocześnie podnosi poziom artystyczny i stanowi większe wyzwanie dla zespołu artystycznego. Dlatego też nasz spektakl wyreżyserował Daniel Kustosik - wybitny reżyser zarówno operetkowy, jak i musicalowy.
Realizatorzy:
Reżyseria: Daniel Kustosik
Muzyka i teksty piosenek: Maury Yeston
Libretto: Arthur Kopit
Przekład libretta i tekstów piosenek: Antoni Marianowicz
Kierownictwo muzyczne: Andrzej Knap
Dyrygent: Łukasz Sidoruk
Scenografia i kostiumy: Mariusz Napierała
Choreografia: Violetta Suska
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Asystent reżysera: Dorota Laskowiecka-Urban
Asystent scenografa: Anna Adamek
Asystent kierownika muzycznego: Szymon Makowski
"Phantom" Maury Yestona to jeden z najpopularniejszych i najpiękniejszych tytułów musicalowych w historii literatury muzycznej.
Fabuła musicalu jest osnuta na kanwie powieści Gastona Leroux Upiór w operze z 1911 roku i koncentruje się na losach młodej sopranistki Christine Daae, która staje się obsesją tajemniczego zdeformowanego geniusza muzycznego znanego jako Upiór Opery. Jest to niezwykle atrakcyjny motyw, z którego czerpie garściami nie tylko sceniczna sztuka muzyczna, ale również popkultura. Uniwersalność, a do tego klimat narracji sprawiają, że spektakl staje się interesujący zarówno dla młodych, jak i starszych widzów. Specyfika tego utworu, w odróżnieniu od Webberowskiej – najbardziej opatrzonej – wersji polega na przeniesieniu ciężaru gatunkowego warstwy muzycznej w stronę opery, co jednocześnie podnosi poziom artystyczny i stanowi większe wyzwanie dla zespołu artystycznego. Dlatego też nasz spektakl wyreżyserował Daniel Kustosik - wybitny reżyser zarówno operetkowy, jak i musicalowy.
Realizatorzy:
Reżyseria: Daniel Kustosik
Muzyka i teksty piosenek: Maury Yeston
Libretto: Arthur Kopit
Przekład libretta i tekstów piosenek: Antoni Marianowicz
Kierownictwo muzyczne: Andrzej Knap
Dyrygent: Łukasz Sidoruk
Scenografia i kostiumy: Mariusz Napierała
Choreografia: Violetta Suska
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Asystent reżysera: Dorota Laskowiecka-Urban
Asystent scenografa: Anna Adamek
Asystent kierownika muzycznego: Szymon Makowski

Lublin 16.11.2025, g. 17:00
od 107.08 pln
„Phantom”
"Phantom" Maury Yestona to jeden z najpopularniejszych i najpiękniejszych tytułów musicalowych w historii literatury muzycznej.
Fabuła musicalu jest osnuta na kanwie powieści Gastona Leroux Upiór w operze z 1911 roku i koncentruje się na losach młodej sopranistki Christine Daae, która staje się obsesją tajemniczego zdeformowanego geniusza muzycznego znanego jako Upiór Opery. Jest to niezwykle atrakcyjny motyw, z którego czerpie garściami nie tylko sceniczna sztuka muzyczna, ale również popkultura. Uniwersalność, a do tego klimat narracji sprawiają, że spektakl staje się interesujący zarówno dla młodych, jak i starszych widzów. Specyfika tego utworu, w odróżnieniu od Webberowskiej – najbardziej opatrzonej – wersji polega na przeniesieniu ciężaru gatunkowego warstwy muzycznej w stronę opery, co jednocześnie podnosi poziom artystyczny i stanowi większe wyzwanie dla zespołu artystycznego. Dlatego też nasz spektakl wyreżyserował Daniel Kustosik - wybitny reżyser zarówno operetkowy, jak i musicalowy.
Realizatorzy:
Reżyseria: Daniel Kustosik
Muzyka i teksty piosenek: Maury Yeston
Libretto: Arthur Kopit
Przekład libretta i tekstów piosenek: Antoni Marianowicz
Kierownictwo muzyczne: Andrzej Knap
Dyrygent: Łukasz Sidoruk
Scenografia i kostiumy: Mariusz Napierała
Choreografia: Violetta Suska
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Asystent reżysera: Dorota Laskowiecka-Urban
Asystent scenografa: Anna Adamek
Asystent kierownika muzycznego: Szymon Makowski
"Phantom" Maury Yestona to jeden z najpopularniejszych i najpiękniejszych tytułów musicalowych w historii literatury muzycznej.
Fabuła musicalu jest osnuta na kanwie powieści Gastona Leroux Upiór w operze z 1911 roku i koncentruje się na losach młodej sopranistki Christine Daae, która staje się obsesją tajemniczego zdeformowanego geniusza muzycznego znanego jako Upiór Opery. Jest to niezwykle atrakcyjny motyw, z którego czerpie garściami nie tylko sceniczna sztuka muzyczna, ale również popkultura. Uniwersalność, a do tego klimat narracji sprawiają, że spektakl staje się interesujący zarówno dla młodych, jak i starszych widzów. Specyfika tego utworu, w odróżnieniu od Webberowskiej – najbardziej opatrzonej – wersji polega na przeniesieniu ciężaru gatunkowego warstwy muzycznej w stronę opery, co jednocześnie podnosi poziom artystyczny i stanowi większe wyzwanie dla zespołu artystycznego. Dlatego też nasz spektakl wyreżyserował Daniel Kustosik - wybitny reżyser zarówno operetkowy, jak i musicalowy.
Realizatorzy:
Reżyseria: Daniel Kustosik
Muzyka i teksty piosenek: Maury Yeston
Libretto: Arthur Kopit
Przekład libretta i tekstów piosenek: Antoni Marianowicz
Kierownictwo muzyczne: Andrzej Knap
Dyrygent: Łukasz Sidoruk
Scenografia i kostiumy: Mariusz Napierała
Choreografia: Violetta Suska
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Asystent reżysera: Dorota Laskowiecka-Urban
Asystent scenografa: Anna Adamek
Asystent kierownika muzycznego: Szymon Makowski

Lublin 26.11.2025, g. 10:00
od 50.99 pln
KRÓLEWNA ŚNIEŻKA
BAJKA BALETOWA DLA DZIECI
Królewna Śnieżka to jedna z najpiękniejszych i najbardziej znanych bajek. Jej baletowa wersja skomponowana (na podstawie libretta Witolda Borkowskiego i Stanisława Piotrkowskiego) przez Bogdana Pawłowskiego w 1970 r. przyniosła autorowi ogromną popularność i nie słabnącą sympatię młodych widzów, których kilka pokoleń przeżywało taneczne przygody bohaterów. Losy dobrej i pięknej, lecz niestety znienawidzonej przez złą macochę Śnieżki oraz siedmiu wesołych krasnali dostarczają dzieciom niezapomnianych emocji.
Choreografia, reżyseria i inscenizacja jest dziełem Violetty Suskiej, a piękną i barwną scenografię oraz bajkowe kostiumy zaprojektowała Anna Bobrowska-Ekiert.
BAJKA BALETOWA DLA DZIECI
Królewna Śnieżka to jedna z najpiękniejszych i najbardziej znanych bajek. Jej baletowa wersja skomponowana (na podstawie libretta Witolda Borkowskiego i Stanisława Piotrkowskiego) przez Bogdana Pawłowskiego w 1970 r. przyniosła autorowi ogromną popularność i nie słabnącą sympatię młodych widzów, których kilka pokoleń przeżywało taneczne przygody bohaterów. Losy dobrej i pięknej, lecz niestety znienawidzonej przez złą macochę Śnieżki oraz siedmiu wesołych krasnali dostarczają dzieciom niezapomnianych emocji.
Choreografia, reżyseria i inscenizacja jest dziełem Violetty Suskiej, a piękną i barwną scenografię oraz bajkowe kostiumy zaprojektowała Anna Bobrowska-Ekiert.

Lublin 28.11.2025, g. 18:00
od 107.08 pln
“Zemsta nietoperza”
muzyka: Johann Strauss syn
libretto: Richard Genée i Karl Haffner
wg wodewilu „Le Réveillon” Henriego Meilhaca i Ludovica Halévy’ego
polski przekład libretta: Julian Tuwim
„Zemsta nietoperza” Johanna Straussa uznana została za arcydzieło operetki wiedeńskiej. Po pierwszym wystawieniu zdobyła wszechświatową sławę i do dziś niepodzielnie króluje w repertuarach największych teatrów operowych. Wspaniała muzyka - walce, polki, arie oraz intrygujące, pełne humoru libretto, w doskonałym tłumaczeniu Juliana Tuwima - na naszej scenie tym razem w reżyserii Artura Barcisia!
Realizatorzy
Reżyseria: Artur Barciś
Kierownictwo muzyczne: Ruben Silva
Opracowanie muzyczne: Łukasz Sidoruk
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Vincent Kozlovsky
Scenografia i kostiumy: Tatiana Kwiatkowska
Choreografia: Iwona Runowska
Asystent reżysera: Anna Rękas
Multimedia: Franciszek Barciś
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Reżyseria świateł: Marcin Nogas
Realizacja dźwięku: Łukasz Jakubowski, Cezary Socha, Piotr Rybczyński
Inspicjent: Iwona Jarzyna-Manel, Michał Wnuk
muzyka: Johann Strauss syn
libretto: Richard Genée i Karl Haffner
wg wodewilu „Le Réveillon” Henriego Meilhaca i Ludovica Halévy’ego
polski przekład libretta: Julian Tuwim
„Zemsta nietoperza” Johanna Straussa uznana została za arcydzieło operetki wiedeńskiej. Po pierwszym wystawieniu zdobyła wszechświatową sławę i do dziś niepodzielnie króluje w repertuarach największych teatrów operowych. Wspaniała muzyka - walce, polki, arie oraz intrygujące, pełne humoru libretto, w doskonałym tłumaczeniu Juliana Tuwima - na naszej scenie tym razem w reżyserii Artura Barcisia!
Realizatorzy
Reżyseria: Artur Barciś
Kierownictwo muzyczne: Ruben Silva
Opracowanie muzyczne: Łukasz Sidoruk
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Vincent Kozlovsky
Scenografia i kostiumy: Tatiana Kwiatkowska
Choreografia: Iwona Runowska
Asystent reżysera: Anna Rękas
Multimedia: Franciszek Barciś
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Reżyseria świateł: Marcin Nogas
Realizacja dźwięku: Łukasz Jakubowski, Cezary Socha, Piotr Rybczyński
Inspicjent: Iwona Jarzyna-Manel, Michał Wnuk

Lublin 29.11.2025, g. 18:00
od 107.08 pln
“Zemsta nietoperza”
muzyka: Johann Strauss syn
libretto: Richard Genée i Karl Haffner
wg wodewilu „Le Réveillon” Henriego Meilhaca i Ludovica Halévy’ego
polski przekład libretta: Julian Tuwim
„Zemsta nietoperza” Johanna Straussa uznana została za arcydzieło operetki wiedeńskiej. Po pierwszym wystawieniu zdobyła wszechświatową sławę i do dziś niepodzielnie króluje w repertuarach największych teatrów operowych. Wspaniała muzyka - walce, polki, arie oraz intrygujące, pełne humoru libretto, w doskonałym tłumaczeniu Juliana Tuwima - na naszej scenie tym razem w reżyserii Artura Barcisia!
Realizatorzy
Reżyseria: Artur Barciś
Kierownictwo muzyczne: Ruben Silva
Opracowanie muzyczne: Łukasz Sidoruk
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Vincent Kozlovsky
Scenografia i kostiumy: Tatiana Kwiatkowska
Choreografia: Iwona Runowska
Asystent reżysera: Anna Rękas
Multimedia: Franciszek Barciś
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Reżyseria świateł: Marcin Nogas
Realizacja dźwięku: Łukasz Jakubowski, Cezary Socha, Piotr Rybczyński
Inspicjent: Iwona Jarzyna-Manel, Michał Wnuk
muzyka: Johann Strauss syn
libretto: Richard Genée i Karl Haffner
wg wodewilu „Le Réveillon” Henriego Meilhaca i Ludovica Halévy’ego
polski przekład libretta: Julian Tuwim
„Zemsta nietoperza” Johanna Straussa uznana została za arcydzieło operetki wiedeńskiej. Po pierwszym wystawieniu zdobyła wszechświatową sławę i do dziś niepodzielnie króluje w repertuarach największych teatrów operowych. Wspaniała muzyka - walce, polki, arie oraz intrygujące, pełne humoru libretto, w doskonałym tłumaczeniu Juliana Tuwima - na naszej scenie tym razem w reżyserii Artura Barcisia!
Realizatorzy
Reżyseria: Artur Barciś
Kierownictwo muzyczne: Ruben Silva
Opracowanie muzyczne: Łukasz Sidoruk
Dyrygent: Łukasz Sidoruk / Vincent Kozlovsky
Scenografia i kostiumy: Tatiana Kwiatkowska
Choreografia: Iwona Runowska
Asystent reżysera: Anna Rękas
Multimedia: Franciszek Barciś
Przygotowanie chóru: Grzegorz Pecka
Przygotowanie baletu: Roman Kamiński
Reżyseria świateł: Marcin Nogas
Realizacja dźwięku: Łukasz Jakubowski, Cezary Socha, Piotr Rybczyński
Inspicjent: Iwona Jarzyna-Manel, Michał Wnuk